Публікація:
Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Центр фінансово-економічних досліджень

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, інновації, конкурентосроможність

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. М. Кітченко, А. В. Начагина // Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку та права в Україні та світі : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3 жовтня 2019 р. : у 6 ч. Ч. 4 = Strategic priorities of development of economics, finance, accounting and law in Ukraine and the world : bk. of abstr. of Intern. sci.-practical conf., October 3, 2019. Pt. 4. – Полтава : ЦФЕД, 2019. – С. 55-56.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в