Публікація: Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Центр фінансово-економічних досліджень
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, інновації, конкурентосроможність
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. М. Кітченко, А. В. Начагина // Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку та права в Україні та світі : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3 жовтня 2019 р. : у 6 ч. Ч. 4 = Strategic priorities of development of economics, finance, accounting and law in Ukraine and the world : bk. of abstr. of Intern. sci.-practical conf., October 3, 2019. Pt. 4. – Полтава : ЦФЕД, 2019. – С. 55-56.