Зворотній ефект розповсюдження інформації про маркетингові ходи: міф чи шкода

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові маніпуляції, споживачі, психологічний вплив

Бібліографічний опис

Видря Є. В. Зворотній ефект розповсюдження інформації про маркетингові ходи: міф чи шкода / Є. В. Видря // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 8-9 квітня 2020 р. / ред. кол. Є. І. Сокол [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 175-176.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в