Розвиток просторового мислення засобами геометрії в контексті інформатизації сфери професійної освіти
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Молодий вчений
Анотація
У статті проаналізовано можливості розвитку на заняттях з нарисної геометрії та інженерної графіки просторового мислення, що є важливим фактором успішного виконання професійної діяльності майбутніх фахівців з промислового дизайну. Визначено необхідні для цього сучасні засоби навчання, пов'язані з інформатизацією освітнього простору. Зазначено вагомість просторово мислення у формуванні математичної культури промислових дизайнерів.
The article analyzes the possibilities of development in the classroom for descriptive geometry and engineering graphics, spatial thinking, which is an important factor for successful implementation of professional activity of the future specialists in industrial design. Defined the necessary modern learning tools related to computerization of the educational space. Indicate the importance of spatial thinking in the formation of the mathematical culture of industrial designers.
The article analyzes the possibilities of development in the classroom for descriptive geometry and engineering graphics, spatial thinking, which is an important factor for successful implementation of professional activity of the future specialists in industrial design. Defined the necessary modern learning tools related to computerization of the educational space. Indicate the importance of spatial thinking in the formation of the mathematical culture of industrial designers.
Опис
Ключові слова
конструктивна компетенція, математична культура, моделювання, промисловий дизайн, structural competence, mathematical culture, simulation, industrial design
Бібліографічний опис
Дубініна О. М. Розвиток просторового мислення засобами геометрії в контексті інформатизації сфери професійної освіти / О. М. Дубініна, О. Л. Таранська // Молодий вчений. – 2014. – № 7 (10). – С. 160-163.