Публікація:
Кількісні методи в управлінні маркетингом

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Кількісні методи в управлінні маркетингом". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, поняття прогнозування, об`єкти моделювання, раціональна детермінація дій, рекламний бюджет

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Кількісні методи в управлінні маркетингом [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 106 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48093.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в