Публікація:
Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Проведено аналіз динаміки росту мобільних користувачів інтернет – шоппінгу в Україні. Визначено, що Україна займає друге місце за темпами зростання електронної комерції в Європі, а сьогоднішнє активне формування електронного бізнес-середовища є результатом динамічного розвитку інформаційної індустрії та появи інноваційних каналів торгівлі. Все більшого застосування знаходять Internet-технології для здійснення конкретних комерційних операцій у форматі e-commerce, m-commerce, f-commerce, s-commerce тощо. У світовому масштабі ця ніша щорічне зростає на 17%. Ринок України в контексті зростання і перспектив означених форматів є одним з найбільш привабливих. Конкретизовано розвиток мультиканальних форматів торгівлі як стратегічного напрямку компанії, яка функціонує на роздрібному ринку. Деталізовано головні переваги електронного бізнесу та означені основні проблеми, які потребують певного реагування, концентрації зусиль на їх мінімізацію або повного усунення, Проведено соціологічні дослідження відносно впливу мотивуючих факторів щодо здійснення контакту «споживач – продавець» та покупки товару/послуги. Визначено роль мотивуючих факторів на ефективність розвитку ринку e-commerce. Встановлено, що за окремими мотивуючими факторами має місце певна невідповідність їх основних критеріїв загально - світовим тенденціям зростання впливу інформаційних інтернет - технологій на свідомість користувачів мережі та рівень їх довіри до форматів торгівлі, що істотно звужує межи та темпи розвитку ринку e-commerce. Конкретизовано, шо ринок електронної комерції у мультиканальному форматі торгівлі є основою формування стратегії підприємства, реалізація якої забезпечить розширення каналів продажу для роздрібної торгівлі. Результати проведеного дослідження свідчать про значний потенціал Internet – спрямованості підприємницької діяльності сучасних бізнес – структур у сфері торгівлі.
The analysis of the growth dynamics of mobile users of Internet shopping in Ukraine has been carried out. It was determined that Ukraine ranks second in terms of the growth rate of e-commerce in Europe, and today's active formation of the electronic business environment is the result of the dynamic development of the information industry and the emergence of innovative trade channels. Internet technologies are increasingly being used to carry out specific business operations in the format of e -commerce, m-commerce, f-commerce, s-commerce, etc. Globally, this niche is growing by 17% annually. The Ukrainian market in the context of growth and prospects of these formats is one of the most attractive. Concretized the development of multi-channel trade formats as a strategic direction of the company, which operates in the retail market. The main advantages of e-business are detailed and the main problems that require a certain response, focusing on their minimization or complete elimi nation are indicated. A sociological study was conducted regarding the influence of m otivating factors in the implementation of the “consumer -seller” contact and the purchase of goods / services. The role of motivating factors on the effectiveness of the development of the e-commerce market has been determined. It has been established that for certain motivating factors, there is a certain discrepancy between their main criteria and the general - global trends in the growth of the impact of information Internet technologies on the minds of network users and their level of trust in trading formats, which significantly limits the boundaries and rates of e-commerce market development. It has been specified that the e-commerce market in the multi-channel trade format is the basis for the formation of an enterprise strategy, the implementation o f which will ensure the expansion of sales channels for retail. The results of the study indicate a significant potential of the Internet - the focus of business activities of modern business structures in the field of trade.

Опис

Ключові слова

інтернет - технології, споживачі, мотивуючі фактори, Internet technologies, consumers, motivating factors

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу / М. В. Мірошник, Є. О. Лучна, Л. Д. Назаренко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Economic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 24. – С. 29-34.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced