Использование маркетинга впечатлений в туризме

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет внутрішніх справ

Анотація

Опис

Ключові слова

экономика, потребители, гостеприимство

Бібліографічний опис

Приходько Е. Г. Использование маркетинга впечатлений в туризме / Е. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Авіація, промисловість, суспільство : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 60-річчю КЛК ХНУВС, 14 травня 2020 р., м. Кременчук = Aviation, industry, society : proc. of the 1st Intern. sci. and practical conf. dedicated to the 60th anniversary of KLK KhNUVS : в 2 ч. Ч. 2. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 374-376.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в