Особливості саморегуляціїї особистості з різним рівнем емоційності

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Abstract

У даній статті розглянуто основні підходи, які були сформовані та набули свого розвитку у межах досліджень українських та зарубіжних вчених, що пов'язані з проблемою формування саморегуляції поведінки особистості. Виявлено особливості характеристик саморегуляції студентів з різним рівнем емоційності в період навчання в закладі вищої освіти. Встановлено, що у студентів з низьким рівнем емоційності в порівнянні зі студентами з високим рівнем емоційності сформована потреба в усвідомленому плануванні діяльності, цілі висуваються самостійно. Студенти здатні продумувати способи своїх дій і поведінки для досягнення намічених цілей; здатні швидко оцінити зміну значущих умов і перебудувати програму дій. Гнучкість дозволяє адекватно реагувати на швидку зміну подій і успішно вирішувати поставлені завдання.
Тhis article deals with the main peculiarities that were formed and developed in the framework of research by Ukrainian and foreign scientists related to the problem of self-regulation of personal behavior. There have been discovered peculiarities in characteristics of self-regulation of students with different emotionality levels in the course of their training at a higher education institution. It is established that students with a low emotionality level in comparison. It is established that students with a low level of emotionality in comparison with students with a high level of emotionality have a need for conscious planning of activities, goals are put forward independently. They are capable of thinking over the modes of their actions and behavior to attain the set goals. They can rapidly evaluate a change in significant conditions and adjust the action program; flexibility enables them to react adequately to rapid change in the course of events and successfully solve tasks.

Description

Citation

Штученко І. Є. Особливості саморегуляціїї особистості з різним рівнем емоційності / І. Є. Штученко, Ю. Картавкіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 3. – С. 73-84.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By