Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту
Дата
2016
ORCID
DOI
doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66782
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Технологический центр
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта
Анотація
Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.
Опис
Ключові слова
комбінований привід, імітаційна модель, швидкість руху, пневморессор, лінійний двигун
Бібліографічний опис
Єріцян Б. Х. Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий = Eastern-European journal of enterprise technologies. – 2016. – № 2/9 (80). – С. 4-17.