Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66782

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Технологический центр
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта

Анотація

Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.

Опис

Ключові слова

комбінований привід, імітаційна модель, швидкість руху, пневморессор, лінійний двигун

Бібліографічний опис

Єріцян Б. Х. Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий = Eastern-European journal of enterprise technologies. – 2016. – № 2/9 (80). – С. 4-17.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в