Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка
Анотація
В статті розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 °C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 °C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції.
In the article the technique of definition of a thermal condition of elements of a design of the asynchronous draft engine of the tram car on the basis of an equivalent thermal scheme of replacement is developed. Based on the results of modeling the heating and cooling of the traction engine AD 931 for a tram car it is established that the frontal part of the stator winding that has the greatest temperature load can be heated to a stable overheat of 134.67 °C in the mode of single pulse width modulation and 96.64 °C in the space-vector pulse-width modulation mode.
In the article the technique of definition of a thermal condition of elements of a design of the asynchronous draft engine of the tram car on the basis of an equivalent thermal scheme of replacement is developed. Based on the results of modeling the heating and cooling of the traction engine AD 931 for a tram car it is established that the frontal part of the stator winding that has the greatest temperature load can be heated to a stable overheat of 134.67 °C in the mode of single pulse width modulation and 96.64 °C in the space-vector pulse-width modulation mode.
Опис
Ключові слова
еквівалентна теплова схема, температура охолоджувального середовища,, широтно-імпульсна модуляція, асинхронний тяговий двигун, thermal replacement circuit, traction induction motor, pulse width modulation
Бібліографічний опис
Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи управління, навігації та зв'язку : зб. наук. пр. / гол. редкол. С. В. Козелков. – Полтава : ПНТУ, 2017. – Вип. 2 (42). – С. 46-50.