Комунікативна стратегія презирства (на матеріалі англомовного кінодискурсу)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe

Анотація

У статті подані результати аналізу втілення комунікативної стратегії презирства в англомовному кінодискурсі. Доведено, що комунікативний намір презирства полягає у вираженні негативного почуття-ставлення, закоріненого на негативній суб'єктивній оцінці референта (найймовірніше людини). Це почуття-ставлення межує з неповагою, зневагою, відразою і може перейти у злість, гнів, лють і навіть ненависть. Причиною почуття-ставлення презирства є невідповідність об’єкта оцінки етичним нормам з точки зору суб'єкта оцінки й, як наслідок, усвідомлення суб’єктом оцінки своєї переваги над об'єктом.
The article represents the results of analysis of communicative strategy of contempt as it is realised in the English cinema discourse. It is suggested that the communicative intention of contempt lies in a negative, disapproving evaluation of the referent (mostly a person). This feeling-attitude borders on disrespect, contempt, disgust, and can turn into malice, anger, rage, and even hatred. Contempt is evoked by a discrepancy between the ethics of the object of evaluation and the ethical standards of the subject and, as a result, the subject’s awareness of their moral superiority over the object.

Опис

Бібліографічний опис

Гулієва Д. О. Комунікативна стратегія презирства (на матеріалі англомовного кінодискурсу) / Д. О. Гулієва // Science and Education a New Dimension. Philology. – 2016. – IV (25), iss. 105. – P. 41-45.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в