Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM - орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Проаналізовано феномен лідерства вчителя у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти та створенню моделі розвитку вчителялідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі. Обґрунтовано та спроєктовано модель розвитку вчителя-лідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти. Зроблені висновки, що для успішного впровадження STEAMосвіти у ЗЗО важливим вбачається розвиток вчителя-лідера, ролі якого передбачають не тільки участь учителя як керівника у класі, школі, педагогічній раді, а й виконання функцій фасилітатора для учнів і вчителів, вчителя-новатора для забезпечення впровадження у школі нових педагогічних підходів, ІКТ, стратегій та ін., учня, який опановує нові знання, технології, підходи та впроваджує їх у свою педагогічну діяльність, консультує та навчає своїх колег.
Тhe article is devoted to the analysis of the phenomenon of teacher leadership in the STEAM-oriented educational environment of a general education institution and the creation of a model of teacher-leader development in the STEAM-oriented educational environment. The model of teacher-leader development in the STEAM-oriented educational environ It is concluded that for the successful implementation of STEAM-education in the school it is important to develop a teacher-leader, whose roles include not only the participation of teachers as leaders in the classroom, school, pedagogical council, but also the functions of facilitator for students and teachers, teacher-innovator for ensuring the introduction of new pedagogical approaches, ICT, strategies, etc. in the school, a student who masters new knowledge, technologies, approaches and implements them in their pedagogical activities and consults and trains their colleagues. Ment of a general education institution is substantiated and designed.

Опис

Бібліографічний опис

Сороко Н. Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM - орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти / Н. Сороко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 4. – С. 91-104.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в