Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум

Ескіз

Дата

2013

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування і розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
The marketing analysis of travel services consumers’ requests of Sumy region is presented in the article. As well a range of travel services that can meet consumer needs is described. The results can be used for the targeted formation and development of the tourism services market of the Sumy region, for the formation of appropriate infrastructure and development of socioeconomic development of the area.

Опис

Ключові слова

туризм, Сумська область, економіка, інфраструктурний потенціал, споживчі переваги, marketing analysis, market of tourist services, resources, infrastructure capacity, consumer preferences, Sumy region

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум / С. М. Ілляшенко, М. В. Ахрамеєва, Т. Є. Іванова // Вісник Сумського державного університету : наук. журн. Сер. : Економіка. – 2013. – № 3. – С. 85-92.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в