Публікація:
Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоїв

Ескіз

Дата

2015

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

асортимент, потреби споживачів, обсяги продажів, прибуток

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоїв / Д. В. Райко, Д. П. Балагула // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : наук. вид. : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 310.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в