Зміст та структура поняття "педагогічна майстерність" у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей
Дата
2018
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної мастерності, як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів економічних та інженерно-технічних спеціальностей. У центрі уваги перебуває процес навчання педагогічним дисциплінам в умовах технічного університету організованого на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical excellence basis formation as a result of readiness to the pedagogical activity of doctoral students in the technical university. The process of pedagogical disciplines teaching on the basis of multidisciplinary and competence approaches is in the focus of attention. The essence of the «pedagogical excellence» definition in thoughts of outstanding pedagogues and future doctoral students economic and engineer specialty is determined.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical excellence basis formation as a result of readiness to the pedagogical activity of doctoral students in the technical university. The process of pedagogical disciplines teaching on the basis of multidisciplinary and competence approaches is in the focus of attention. The essence of the «pedagogical excellence» definition in thoughts of outstanding pedagogues and future doctoral students economic and engineer specialty is determined.
Опис
Ключові слова
аспірант, доктор філософії, економічні спеціальності, інженерно-технічні спеціальності, компетентнтісний підхід, майбутні викладачі, міждисциплінарний підхід, освітньо-науковий рівень, педагогічна майстерність, педагогічні дисципліни, технічний університет, doctoral student, PhD, competence approach, future pedagogues, multidisciplinary approach, educational-scientific level, pedagogical excellence, pedagogical disciplines, technical university
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. Зміст та структура поняття "педагогічна майстерність" у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Ігнатюк // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : зб. наук. пр. : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28 листопада 2018 р. / гол. ред. В. П. Коцур. – Електрон. текст. дані. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 41. ‒ С. 311-313. – URL: https://confscientific.webnode.com.ua/_files/200000427-a160aa160c/%2076-5.pdf?ph=0a30397da1, вільний (дата звернення 06.12.2021 р.).