Формування інтелектуальних рекламних кампаній з використанням технологій партизанського маркетингу
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведена ефективність партизанського маркетингу. Він відрізняється від інших маркетингових концепцій головним чином тим, що дозволяє отримувати чудові результати непомітно для конкурентів. Головна задача партизанського маркетингу – створення емоційного зв'язку зі споживачем.
Опис
Ключові слова
партизанський маркетинг, креативні технології, інтелектуальна власність, споживач
Бібліографічний опис
Чаплигіна Л. В. Формування інтелектуальних рекламних кампаній з використанням технологій партизанського маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 276-285. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55387.