An Elusive Concept: the Problem of Defining Social Entrepreneurship

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.32983/2222-4459-2019-11-128-139

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Видавничий дім "Інжек"

Анотація

Interest in social entrepreneurship has been growing over the last two decades among both practitioners and academics. However, despite the numerous studies and a large body of literature on social entrepreneurship, the concept remains fuzzy and open to different interpretations. One of the reasons why the concept eludes the grasp is that social entrepreneurship is a multidimensional phenomenon, which can take a great variety of forms. The purpose of this paper is to review the approaches to defining social entrepreneurship, to show the major challenges in drawing the boundaries between social and commercial entrepreneurship as well as between social entrepreneurship and other types of social activities, to identify relevant dimensions for differentiation. Having analyzed different definitions of social entrepreneurship, we have identified eight dimensions of this phenomenon. We have shown that within most of those dimensions the characteristics of social entrepreneurial activities can change along a continuum. The points of contention among researchers of social entrepreneurship are related to the boundaries within which these characteristics can be varied without compromising the social entrepreneurial status of an activity. The proposed dimensions might provide additional insight into the phenomenon of social entrepreneurship, help identify different forms of social entrepreneurship and systemize the results of empirical studies. The list of dimensions is not exhaustive, and as empirical evidence accumulates and new types of social entrepreneurship appear, new dimensions can be added.
Протягом останніх двох десятиріч інтерес до соціального підприємництва постійно зростає з боку як практиків, так і наукової спільноти. Однак, незважаючи на численні дослідження та велику кількість публікацій з питань соціального підприємництва, дане поняття залишається нечітко визначеним і може трактуватися по-різному. Однією з причин відсутності однозначного визначення соціального підприємництва є його багатовимірність. Метою цієї статті є огляд підходів до визначення соціального підприємництва, виявлення проблем, пов’язаних із розмежуванням понять соціального та комерційного підприємництва, соціального підприємництва та інших видів соціально спрямованої діяльності, а також визначення ознак (аспектів), які можуть використовуватися для диференціації цих понять. Аналіз різноманітних визначень соціального підприємництва дозволив виявити вісім аспектів цього явища. Було показано, що практично кожному з цих аспектів відповідає континуум, всередині якого характеристики соціально підприємницької діяльності можуть варіювати. Розбіжності в середовищі дослідників пов’язані саме із визначенням діапазонів, в яких характеристики та форми соціального підприємництва можуть змінюватися і за межами яких діяльність вже не може розглядатися як соціально-підприємницька. Визначені аспекти соціального підприємництва дозволяють краще зрозуміти сутність цього явища, ідентифікувати різні форми соціального підприємництва та систематизувати результати емпіричних досліджень. Перелік аспектів не є вичерпним, і в міру накопичення емпіричних даних до нього можуть додаватися нові аспекти.

Опис

Ключові слова

entrepreneurship, social entrepreneurship, social entrepreneur, social enterprise, social value, sustainability, підприємництво, соціальне підприємництво, соціальний підприємець, соціальне підприємство, соціальний ефект, сталість

Бібліографічний опис

Nashchekina O. M. An Elusive Concept: the Problem of Defining Social Entrepreneurship / O. M. Nashchekina, I. V. Tymoshenkov, F. N. Nwafor // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2019. – № 11. – С. 128-139.