Гуманна педагогіка та її роль у вихованні духовно довершеної, творчої особистості

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Виховання духовно довершеної, творчої особистості потребує перебудови нашої освіти на засадах поваги до людини, її особливостей та можливостей. Учень і студент мають нарешті отримати право на власну думку, почуття та фантазію. Відповідно навчання повинне відбуватися з позиції учня й студента. Завдання ж педагога полягає в тому, щоб створювати на заняттях радісну атмосферу творчого пошуку.
The education spiritual perfect and creative personality is needing in rebuilding of Ukrainian education on principles of respect to person and his peculiarities and possibilities. The pupil and student obliged at last to receive right of express own thoughts, feelings and fantasy. Education must to happen from position of pupil and student. The job of teacher consist in creation of joyful atmosphere of creative search on studies.

Опис

Ключові слова

авторитарність, самостійність, самовираження, самоствердження, authoritarian, independent, self-expression, self-strengthening

Бібліографічний опис

Черемський М. П. Гуманна педагогіка та її роль у вихованні духовно довершеної, творчої особистості / М. П. Черемський // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 11 - 12 листопада 2021 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 52 (56). – С. 86-94.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в