Оцінка ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Томенко Ю. І.
Анотація
Опис
Ключові слова
товар, конкурентоспроможність підприємства, цільова аудиторія, споживач, вартісний підхід, капітал
Бібліографічний опис
Ахапкіна К. В. Оцінка ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій / К. В. Ахапкіна, В. В. Сисоєв // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2021 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2021" : труди 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 грудня 2021 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2021. – С. 40-43.