The definition of an international marketing strategy

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

Опис

Ключові слова

international marketing, market sale, sales market management, міжнародний маркетинг, ринок продаж, управління ринком продаж

Бібліографічний опис

Шевченко М. М. The definition of an international marketing strategy / М. М. Шевченко, А. Альдельбані // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 13-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листопада 2020 р. / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 32-34.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в