Концепція створення спільної цінності в міжнародному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

Значну перспективу розвитку концепції створенні спільної цінності в міжнародному бізнесі має інституціональний підхід та вдосконалення стратегічного менеджменту МНК на цій основі. В умовах четвертої промислової революції варто приділити увагу застосуванню міжнародними компаніями форсайту, спрямованого на їхню інтеграцію до інноваційний екосистем 4.0, як прояв концепції створення спільної цінності, а також бізнес-моделей, які базуються на конкооперації та створенні спільної цінності.
The institution-based view has important implications for the integration of the CSV (creating shared value) concept into the international strategic management framework. In particular, in the context of the fourth industrial revolution, the CSV concept can be implemented through corporate foresight application by international companies seeking entry into the innovation ecosystems 4.0 as well as designing coopetion-based business models.

Опис

Бібліографічний опис

Данько Т. В. Концепція створення спільної цінності в міжнародному бізнесі / Т. В. Данько, Є. В. Семенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – C. 67.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в