Публікація: Організація рекламної роботи на підприємстві
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
конференції, НТУ "ХПІ", рекламна робота, реклама, комплексна програма маркетингу, маркетингові служби підприємства
Бібліографічний опис
Коваленко В. В. Організація рекламної роботи на підприємстві / В. В. Коваленко, М. І. Ларка, М. В. Мірошник // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2015) : тези доп. 23-ї міжнар. наук.-практ. конф., [20-22 травня 2015 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 158.