Засади формування організаційно-економічного механізму управління стратегіями інноваційного розвитку промислових підприємств
Дата
2022
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Маріупольський державний університет
Анотація
Розроблено засади організаційно-економічного механізму управління формуванням і реалізацією стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств, який дозволяє привести у відповідність їх внутрішні можливості інноваційного розвитку (потенціал інноваційного розвитку) до зовнішніх, що досягається в процесі забезпечення узгодженої взаємодії маркетингової і інноваційної діяльності: маркетингу інновацій і інноваційного менеджменту). Визначено сутність і зміст складових зазначеного механізму: функції, принципи формування і функціонування, структуру і склад підсистем та їх елементів, суб’єкт і об’єкт управління, методи та інструменти управління, критерії оцінки ефективності тощо
The principles of the organizational and economic mechanism for managing the formation and implementation of strategies for innovative development of industrial enterprises have been developed, which allows them to bring into line their internal possibilities of innovative development (the potential of innovative development) with external ones, which is achieved in the process of ensuring a coordinated interaction of marketing and innovation activities: marketing of innovations and innovation management). The essence and content of the components of this mechanism are determined: functions, principles of formation and functioning, structure and composition of subsystems and their elements, subject and object of management, methods and tools of management, criteria for evaluating efficiency, etc.
The principles of the organizational and economic mechanism for managing the formation and implementation of strategies for innovative development of industrial enterprises have been developed, which allows them to bring into line their internal possibilities of innovative development (the potential of innovative development) with external ones, which is achieved in the process of ensuring a coordinated interaction of marketing and innovation activities: marketing of innovations and innovation management). The essence and content of the components of this mechanism are determined: functions, principles of formation and functioning, structure and composition of subsystems and their elements, subject and object of management, methods and tools of management, criteria for evaluating efficiency, etc.
Опис
Ключові слова
інноваційний розвиток, інноваційні стратегії, управління стратегіями, промислове підприємство, innovative development, innovative strategies, strategy management, industrial enterprise
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Засади формування організаційно-економічного механізму управління стратегіями інноваційного розвитку промислових підприємств / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Особливості інтеграції країн в світовий економічний та політико-правовий простір : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 18 листопада 2022 р. / орг. ком.: О. В Булатова [та ін.] ; Маріуп. держ. ун-т [та ін.]. – Київ, 2022. – С. 64-66.