Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів
Дата
2022
DOI
doi.org/10.20998/2078-7782.2022.4.04
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
У статті визначено, що лідерська поведінка викладачів має взаємозв'язок із сприйняттям майбутніми фахівцями з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України свого лідерського потенціалу. Для забезпечення успішного формування лідерського потенціалу у майбутніх фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України рекомендовано педагогам профільних закладів освіти: по-перше, розвивати та вдосконалювати власний лідерський стиль; по-друге, ефективно використовувати мотивування здобувачів освіти до розкриття власного лідерського потенціалу.
It is determined in the article that teachers’ leadership behavior has a significant relation with the perception of their leadership potential by future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine. For ensuring successful formation of leadership potential in future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine, the following can be recommended to pedagogues at training institutions: first, to develop and improve their own leadership style; second, to efficiently use the motivation of applicants for education so that they could discover their leadership potential.
It is determined in the article that teachers’ leadership behavior has a significant relation with the perception of their leadership potential by future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine. For ensuring successful formation of leadership potential in future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine, the following can be recommended to pedagogues at training institutions: first, to develop and improve their own leadership style; second, to efficiently use the motivation of applicants for education so that they could discover their leadership potential.
Опис
Ключові слова
лідерський потенціал, пенітенціарна система України, викладацьке лідерство, транзакційне лідерство, навчальна мотивація, трансформаційне лідерство, лідерські стилі, демократичне лідерство, leadership potential, penitentiary system of Ukraine, teacher's leadership, transactional leadership, training motivation, transformational leadership, leadership styles, democratic leadership
Бібліографічний опис
Резнік С. Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів / С. Резнік, О. Ігнатюк, Т. Солодовник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 4. – С. 39-50.