Державна політика у сфері освіти: шляхи реалізації
Дата
2022
DOI
doi.org/10.20998/2078-7782.2022.4.07
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
У статті визначено важливі ознаки державної політики у сфері освіти, розглянуто три підходи до розуміння процесу її реалізації, встановлено низку факторів впливу на розробку та впровадження державної освітньої політики. Окреслено низку функцій, виконання яких забезпечує її ефективне впровадження на всіх рівнях. Оглянуто нормативно-правові основи державної політики у сфері освіти, виокремлено ключові моменти, що сприяють її реалізації.
Тhe article identifies important features of the state educational policy, considers three approaches to understanding the process of its implementation, establishes a number of factors influencing the development and implementation of the state educational policy. A number of functions have been outlined, the performance of which will ensure its effective implementation at all levels.
Тhe article identifies important features of the state educational policy, considers three approaches to understanding the process of its implementation, establishes a number of factors influencing the development and implementation of the state educational policy. A number of functions have been outlined, the performance of which will ensure its effective implementation at all levels.
Опис
Ключові слова
державна освітня політика, реалізація державної освітньої політики, циклічний підхід, зважений підхід, мережений підхід, функції державної освітньої політики, state educational policy, implementation of state educational policy, cyclical approach, weighted approach, network approach, functions of state educational policy
Бібліографічний опис
Грень Л. Державна політика у сфері освіти: шляхи реалізації / Л. Грень, О. Грибко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 4. – С. 75-89.