Публікація:
Зміни у маркетингу українських брендів під час війни

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, військова діяльність, види комунікацій, реклама, воєнний час

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Зміни у маркетингу українських брендів під час війни [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2022 / ed. S. Illiashenko. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2022. – P. 297-299. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61480.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в