Публікація: Планування міжнародної маркетингової діяльності
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
економічна діяльність, маркетинг, ринкові відносини, фінансова діяльність, конкурентоспроможність, бізнес
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Планування міжнародної маркетингової діяльності / М. В. Мірошник, Д. Д. Скляр // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 564.