Публікація:
Планування міжнародної маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, маркетинг, ринкові відносини, фінансова діяльність, конкурентоспроможність, бізнес

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Планування міжнародної маркетингової діяльності / М. В. Мірошник, Д. Д. Скляр // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 564.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в