Проблеми організації дистанційної трудової діяльності працівників цифрового маркетингу в умовах економіки вражень
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Анотація
Окреслено ключові проблеми пов’язані з організацією дистанційної діяльності фахівців у галузі didgital marketing. Показані шляхи вирішення цих проблем: організація віртуальних команд маркетологів, що базуються на спільних цінностях у сприйнятті самої діяльності, її продуктів та очікуваних впливів; використання інструментів групової роботи в Інтернет та хмарних технологій; підготовка мультимедійних продуктів для розміщення і поширення в мережі Інтернет, соціальних мережах та месенджерах.
Опис
Ключові слова
дистанційна діяльність, економіка вражень, спільні цінності, інструменти групової роботи, мультимедійні продукти, цифровий маркетинг
Бібліографічний опис
Пушкар О. І. Проблеми організації дистанційної трудової діяльності працівників цифрового маркетингу в умовах економіки вражень [Електронний ресурс] / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля [та ін.] ; ред. Т. А. Костишина. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – Розд. 1.6. – С. 161-173. – 1 електрон. опт. диск (CD-R).