Публікація: Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності
Дата
2021
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, маркетинг, економічна діяльність, конкурентоспроможність, рекламний ринок
Бібліографічний опис
Ільїна О. К. Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності / О. К. Ільїна, С. О. Васильцова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-3 грудня 2021 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – С. 239-240.