Публікація:
Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, маркетинг, економічна діяльність, конкурентоспроможність, рекламний ринок

Бібліографічний опис

Ільїна О. К. Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності / О. К. Ільїна, С. О. Васильцова // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-3 грудня 2021 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – С. 239-240.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в