Innovative technologies impression management in digital marketing
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The development and implementation of marketing innovations in market conditions is the only way to increase competitiveness and support high rates of development of organizations and their brands. Marketing innovations are aimed at more fully meeting the needs of consumers, opening new sales markets in order to increase sales, which is the key to the successful development of the organization. The role of the sociopsychological component in the process of managing digital marketing in the impression economy is growing. Therefore, in order to ensure the integrity and adequacy of the user’s perception of a multimedia product, recommendations for digital marketing management should combine a description of both the production-technological and sociopsychological components.
Опис
Ключові слова
digital marketing, management, market conditions, multimedia products, competitiveness
Бібліографічний опис
Tataryntseva Yu. Innovative technologies impression management in digital marketing [Electronic resource] / Yu. Tataryntseva , O. Pushkar // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 6-7 квітня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – Братислава – Харків, 2023. – 2 с. – Режим доступу: https://mpsesm.org/book/2023/pages/sections/section05/page02.html, вільний (дата звернення 08.04.2023 р.).