Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій
Вантажиться...
Дата
2023
ORCID
https://orcid.org/0000-0002-4028-7697
https://orcid.org/0000-0001-6125-7051
https://orcid.org/0000-0002-3796-7544
https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
https://orcid.org/0000-0002-2065-2415
https://orcid.org/0000-0002-9307-103X
https://orcid.org/0000-0001-7826-7248
https://orcid.org/0000-0002-8184-5464
https://orcid.org/0000-0002-2988-452X
https://orcid.org/0000-0001-6309-6466
https://orcid.org/0000-0001-6390-3168
https://orcid.org/0000-0003-0099-0115
https://orcid.org/0000-0001-6125-7051
https://orcid.org/0000-0002-3796-7544
https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
https://orcid.org/0000-0002-2065-2415
https://orcid.org/0000-0002-9307-103X
https://orcid.org/0000-0001-7826-7248
https://orcid.org/0000-0002-8184-5464
https://orcid.org/0000-0002-2988-452X
https://orcid.org/0000-0001-6309-6466
https://orcid.org/0000-0001-6390-3168
https://orcid.org/0000-0003-0099-0115
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ТОВ "Оберіг"
Анотація
Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
Опис
Ключові слова
монографія, економічна діяльність, конкурентоспроможність, інноваційна діяльність, консюмеризм, івент-маркетинг, підприємницька діяльність
Бібліографічний опис
Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : Електронне видання : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; заг. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Елекрон. текст. дані. – Харків : ТОВ "Оберіг", 2023. – 468 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606