Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій

Анотація

Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.

Опис

Ключові слова

монографія, економічна діяльність, конкурентоспроможність, інноваційна діяльність, консюмеризм, івент-маркетинг, підприємницька діяльність

Бібліографічний опис

Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : Електронне видання : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; заг. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Елекрон. текст. дані. – Харків : ТОВ "Оберіг", 2023. – 468 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606