Methodical approaches to market diffusion of innovations
Дата
2023
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
According to the dual market theory, there are gaps between adjacent psychographic groups that reflect the disunity of adjacent groups, that is, the opposition a group makes in adopting a new product if it is offered by the same method as the left adjacent group. For marketing, each of these gaps carries the threat of losing momentum, not being able to advance to the next segment, and consequently not achieving profit and margin leadership in the middle of the bell curve.
Опис
Ключові слова
intellectual property, diffusion, transfer, market, demand, valuation
Бібліографічний опис
Pererva P. G. Methodical approaches to market diffusion of innovations [Electronic resource] / P. G. Pererva, A. V. Kosenko // Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 квітня 2023 р. / Нац. авіаційний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 282-285. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65815.