Вплив на поведінку споживачів за допомогою нейромаркетингу
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначено, що, знаючи біохімію емоційних реакцій покупців, продавці можуть ефективно впливати на всі п'ять людських почуттів, застосовуючи позитивні подразники у вигляді запахів, музики, кольорів, викладки товарів, позитивно впливаючи на настрій і купівельну спроможність відвідувачів магазину, і, як наслідок, збільшуючи продажі.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Потапов Ф. В. Вплив на поведінку споживачів за допомогою нейромаркетингу [Електронний ресурс] / Ф. В. Потапов, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., [26-27 квітня 2023 р.] / гол. оргком. О. Сіренко ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 160-163. – URL: https://drive.google.com/file/d/1JBqXqb_pUTTgL8aOiN9WCoej1xptWwgN/view, вільний (дата звернення 08.06.2023 р.).