Кейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мови
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет будівництва та архітектури
ГО "Українська асоціація суспільствознавців та педагогів"
ГО "Українська асоціація суспільствознавців та педагогів"
Анотація
У тезах подано теоретичне обґрунтування доцільності застосування кейс-методу як засобу формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери, окреслено окремі аспекти його реалізації у навчальному процесі вищої школи; визначено специфіку його впливу на формування якісних характеристик фахівця.
Опис
Бібліографічний опис
Рейда О. А. Кейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мови / О. А. Рейда, К. С. Івлєва // Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу в умовах карантинних обмежень та дистанційного навчання : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-метод. конф., 6-7 квітня 2021 р. / гол. ред. О. В. Воронянський. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 89-91.