Контент-маркетинг как инструмент рекламы и PR

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

информационный шум, маркетинговые приемы, контент-маркетинг, коммуникационная конвергенция

Бібліографічний опис

Анисимов В. Е. Контент-маркетинг как инструмент рекламы и PR / В. Е. Анисимов, Е. И. Горошко // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 196.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в