Контент-маркетинг как инструмент рекламы и PR
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
информационный шум, маркетинговые приемы, контент-маркетинг, коммуникационная конвергенция
Бібліографічний опис
Анисимов В. Е. Контент-маркетинг как инструмент рекламы и PR / В. Е. Анисимов, Е. И. Горошко // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 196.