Gender aspects of empathy in online learning of adolescents

Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.15503/jecs2021.1.314.321

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Foundation Pro Scientia Publica, Poland

Анотація

During the study, the aim has been achieved and all the objectives have been fulfilled, in particular: 1) “involvement in online learning” and "quality of online learning" are defined as criteria for online learning successful performance; 2) expert assessment of the study results is carried out, allowing us to determine that female participants show mainly medium and high levels of online learning performance, while male participants show low and medium-level results; 3) it is determined that the correlation between the level of performance of online learning and empathy in the group of girls is higher than in the group of boys.

Опис

Ключові слова

online learning, empathy, academic performance, adolescents, distance learning, education

Бібліографічний опис

Pidbutska N. Gender aspects of empathy in online learning of adolescents / N. Pidbutska, Yu. Demidova, A. Knysh // Journal of Education Culture and Society. – 2021. – Vol. 12, No. 1. – P. 314-321.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в