Розвиток моделей маркетингу-мікс з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що зміна наявних підходів до завдань розробки моделей маркетинг-мікс, на наш погляд, буде здійснюватися з акцентуванням і посиленням уваги в сторону споживача, вироблення не товарів (продуктів, послуг), а цінностей та різкого посилення рівня комунікацій між підприємством-розробником та його споживачем. У перспективі саме комунікаційна політика буде формувати головну роль при розподілу конкурентних сил на цільових для підприємства ринках.

Опис

Бібліографічний опис

Перерва О. П. Розвиток моделей маркетингу-мікс з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Перерва // Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку : матеріали 5-ї Міжнар. наук. конф., 18 вересня 2023 р. = Modern management of economic systems within the coordinates of the sustainable development paradigm : materials 5th Intern. Sci. and Practic. Conf., September 18, 2023 / гол. редкол. Г. О. Оборський ; Нац. ун-т "Одес. політехніка". – Електрон. текст. дані. – Одеса, 2023. – С. 84-89. – URL: https://economics.net.ua/files/science/suchasnyy_men/2023/SM_2023.pdf, вільний (дата звернення 06.11.2023 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в