Публікація:
Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

економічна діяльність, фінанси, конкурентоспроможність, ринкові відносини, культура, психографія, маркетингова діяльність

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, Д. Ю. Петров // Світ наукових досліджень : тези Міжнар. мультидисциплінар. наук. інтернет-конф., 27-28 вересня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – Ополе, 2023. – Вип. 22. – С. 1-6. – Режим доступу: https://www.economy-confer.com.ua/full-article/4739/, вільний (дата звернення 29.11.2023 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в