Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-9-8919

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Видавничий дім "Інтернаука"

Анотація

В статті визначено важливість застосування новітніх технологій маркетингу у підприємницькій сфері у період воєнного стану в країні. Розглянуто застосування крос маркетингу, який, за умов сьогодення, активно впроваджується підприємцями малого та середнього бізнесу у ринкову діяльність. Визначено основні види, форми та інструменти крос маркетингу. Деталізовано етапи проведення його кампанії. Досліджено відношення підприємців до практичного застосування технології крос маркетингу, вибору партнера (ів) та перевірки їх сумлінності. Оцінено вплив факторів переваг крос-маркетингу щодо практики власного бізнесу.
The article defines the importance of using the latest marketing technologies in the business sphere during the period of martial law in the country. The application of cross marketing, which, under today's conditions, is actively implemented by entrepreneurs of small and medium-sized businesses in market activity, is considered. The main types, forms and tools of cross marketing are defined. The stages of his campaign are detailed. The attitude of entrepreneurs to the practical application of cross-marketing technology, the choice of partner(s) and the verification of their integrity was investigated. The influence of cross-marketing advantage factors on the practice of one's own business was evaluated.

Опис

Ключові слова

маркетинг, підприємницька діяльність, крос-маркетинг, воєнний стан, marketing, entrepreneurial activity, cross marketing, martial law

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні / М. В. Мірошник, М. В. Літвиненко // Інтернаука. Сер. : Економічні науки. – 2023. – Вип. 9. – 21 с.