Публікація: Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
вступна компанія, цифровий маркетинг, вища освіта, заклади вищої освіти
Бібліографічний опис
Коломієць А. О. Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / А. О. Коломієць, Ю. С. Шипуліна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 349-350. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71490.
