Публікація:
Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

зовнішньоекономічна діяльність, міжнародна торгівля, конкурентоспроможність, маркетинг на підприємстві, інструменти маркетингу, системи маркетингової діяльності, управління маркетингом на підприємствах

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Косенко, О. Бур'ян // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 112-114.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced