Публікація:
Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, маркетингові інструменти, управління конкурентоспроможністю, моніторинг ринку, управління товарним асортиментом

Бібліографічний опис

Самойлов О. В. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Самойлов, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 215-216.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced