Публікація: Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
туристичний бізнес, суб'єктивні ризики, маркетингові ризики в туризмі, макросеродовища, мікросередовища, причини настання ризикових подій, клієнтські ризики
Бібліографічний опис
Струк Д. М. Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Д. М. Струк, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 232-234.