Публікація:
Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

туристичний бізнес, суб'єктивні ризики, маркетингові ризики в туризмі, макросеродовища, мікросередовища, причини настання ризикових подій, клієнтські ризики

Бібліографічний опис

Струк Д. М. Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Д. М. Струк, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 232-234.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в