Development of innovative marketing technologies in the field of tourism
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
The use of the proposed advertising schedule in combination with the formation of demand and sales promotion will allow the tourist enterprise to obtain a synergistic effect, that is, each element of promotion will complement the previous ones and strengthen the overall effect on the consumer.
Опис
Ключові слова
tourism business, enterprises, marketing, partners, services
Бібліографічний опис
Basov D. Development of innovative marketing technologies in the field of tourism / D. Basov, V. Sokyrko, P. Pererva // Актуальні питання сучасної економічної науки : [зб. матеріалів] 6-ї Всеукр. наук.- практ. конф., 5 грудня 2023 р. / редкол.: О. В. Безкровний [та ін.] ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2023. – С. 376-378.