Публікація:
Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Однією з актуальних проблем менеджменту є управління виробничими ресурсами підприємств із метою забезпечення їх збалансованості з попитом. Підвищення ефективності планування виробництва за рахунок розвитку його маркетингового інформаційно-аналітичного забезпечення потребує наступних заходів: - створення організаційно-методичного забезпечення планування виробництва як загально функціонального завдання менеджменту підприємства; - удосконалення концептуальних моделей оптимізації обсягів виробництва в умовах неповністю визначених обсягів майбутніх замовлень на продукцію підприємства; - розробка методів дослідження попиту і прогнозування його обсягу як неповністю визначеної величини; - дослідження критеріїв вибору обсягів виробництва з урахуванням суб'єктивних переваг осіб, що приймають рішення, відносно існуючих ризиків і вигід.

Опис

Бібліографічний опис

Заруба В. Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві [Електронний ресурс] / Віктор Заруба, Тарас Чмерук // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [ред. кол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 209–211. – Назва з титул. екрану. – URL: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41397

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в