Технологія вірусного маркетингу
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
В доповіді визначено, що вірусне повідомлення складається з фраз, які легко запам'ятовуються і спонукають людину передавати інформацію далі. Щоб вірусна інформація активно поширювалася, необхідно включити в повідомлення те, що слухач вважатиме значущим і корисним для себе і для свого оточення. Звичайно, в основі ефективного вірусного повідомлення лежить плідна творча ідея. Як правило, найбільший комунікативний ефект мають дії з елементами гумору.
Опис
Ключові слова
вірусний маркетинг, ефективність використання, ринок, бізнес-діяльність
Бібліографічний опис
Братух О. В. Технологія вірусного маркетингу [Електронний ресурс] / Олександр Братух, Марина Глізнуца, Петро Перерва // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 150-153. – URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1