Публікація:
Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, інтернет-маркетинг, туризм, туристична сфера, COVID-19, туристичні послуги

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19 / Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації = Strategically-innovative development of subjects of economic system in conditions of lobalization : зб. тез 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-10 листопада 2021 р. – Кременчук, КрНУ, 2021. – С. 113-116.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в