Сутність наукових досліджень у міжнародному маркетингу та їх інформаційно-аналітичне забезпечення
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
Виявлена нова тенденція в поведінці споживачів є передвісником змін у способі життя, тобто споживання товарів і послуг, які не є предметами повсякденного вжитку і не роблять дірки в бюджеті. Виробники, які відчули це, тепер прагнуть створити продукцію, яка б переслідувала споживачів, незалежно від їх реального фінансового становища і статусу, але немов для особливого випадку, щоб порадувати себе і свою сім'ю в скрутну годину
Опис
Ключові слова
наукові дослідження, міжнародний маркетинг, аналітична діяльність, інформаційне забезпечення
Бібліографічний опис
Крамской Д. Ю. Сутність наукових досліджень у міжнародному маркетингу та їх інформаційно-аналітичне забезпечення [Електронний ресурс] / Д. Ю. Крамськой, Р. О. Побережний, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 627-631. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf
