Особливості розвитку та використання міжнародного інформаційного маркетингу
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Abstract
В доповіді доведено, що поняття цифрового та інтернет-маркетингу досить тісно взаємопов'язані, що викликає труднощі в розрізненні цих понять і створює необхідність визначення їх основних функцій. Основними характеристиками інтернет-маркетингу є орієнтація на онлайн-сферу взаємодії з цільовою аудиторією, використання виключно інтернет-каналів дистрибуції та таких інструментів, як контекстна реклама, банерна реклама, email-розсилки та інформування за допомогою месенджерів.
Description
Citation
Крамской Д. Ю. Особливості розвитку та використання міжнародного інформаційного маркетингу [Електронний ресурс] / Д. Ю. Крамськой, О. М. Синіговець, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 631-635. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf