Publication: Дослідження поняття маркетингової безпеки промислового підприємства на світовому ринку
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Abstract
В доповіді доведено, що однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії. однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії.
Description
Citation
Кравцов В. Ю. Дослідження поняття маркетингової безпеки промислового підприємства на світовому ринку [Електронний ресурс] / В. Ю. Кравцов, І. О. Новік, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 734-738. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf