Бізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингу
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
В доповіді доведено, що консалтинг і ділові комунікації в своїй сфері в широкому сенсі, як отримання експертних консультацій, - явище, знайоме людству вже давно. Однак консалтинг як окремий інститут і професія з'явився лише в 20 столітті. У більшості наукових праць консалтинг представлений як проектна діяльність, описаний алгоритм його організації, а в деяких випадках розглянуті особливості консалтингу в різних сферах. Однак про просування консалтингових послуг написано набагато менше. Традиційний підхід не застосовується до просування консалтингових послуг. Продаж консалтингових послуг не повинен розглядатися як неминуча необхідність або просто як певний набір обов'язкових інструментів і дій.
Опис
Ключові слова
бізнес-комунікації, ринок, маркетинг, консалтинг, міжнародні відносини
Бібліографічний опис
Бізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингу [Електронний ресурс] / В. В. Ларченко, В. О. Черепанова, Подрез О. І., П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 739-743. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf