Бізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингу

Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Анотація

В доповіді доведено, що консалтинг і ділові комунікації в своїй сфері в широкому сенсі, як отримання експертних консультацій, - явище, знайоме людству вже давно. Однак консалтинг як окремий інститут і професія з'явився лише в 20 столітті. У більшості наукових праць консалтинг представлений як проектна діяльність, описаний алгоритм його організації, а в деяких випадках розглянуті особливості консалтингу в різних сферах. Однак про просування консалтингових послуг написано набагато менше. Традиційний підхід не застосовується до просування консалтингових послуг. Продаж консалтингових послуг не повинен розглядатися як неминуча необхідність або просто як певний набір обов'язкових інструментів і дій.

Опис

Ключові слова

бізнес-комунікації, ринок, маркетинг, консалтинг, міжнародні відносини

Бібліографічний опис

Бізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингу [Електронний ресурс] / В. В. Ларченко, В. О. Черепанова, Подрез О. І., П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 739-743. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в